Selasa, 13 Disember 2011

Jangan Panik!

Baru2 ni keluar kat berita lagu single Bunkface yg latest iaitu Panik nak kena haram dengan RTM. Tak kisah la RTM nak haram ke tak, aku no komen, tapi sbb keluar kat berita la aku baru tau pasal lagu ni... rasa mcm dah lama jugak Bunkface tak keluar lagu baru lepas mereka terbitkan album Phobia Phoney tahun 2010. So bila dengar lagu Panik ni, cam best jugak la... tak kisah la apa mesej disebalik yg cuba disampaikan, kita layan je...



Bunkface - Panik

Mereka mengatakan dunia
Penuduhan membabi buta
Sebalik sentiasa ada makna
Konspirasinya

Pre-Chorus
Kini aku diperhati
Kanan kiri diawasi
Ancaman mereka tiada henti
Aku hadapi

Chorus
Biarkan ku pergi juang
Bertentangan terus dan mati
Satu dunia sudah bersedia
 Biarkan ku pergi juang
Rasa yang kita idamankan
Satu dunia sudah bersedia
Sudah bersedia

Reformasi mana sakti
Sini semua beraksi
Ancaman mereka tiada makna

Ulang Pre-Chorus & Chorus

Ku selalu berasingan jauh
Dan ku biarkan mulut celakamu
Kan ku tunggu tunggu kebenaran
Ditentukan padaku padamu
Pada mereka yang setuju

Biarkan ku pergi juang
Berkorban dan terusan mati
Satu dunia sudah bersedia
Biarkan ku pergi juang
Rasanya kita ditemankan
Satu dunia sudah bersedia

1 ulasan:

  1. Awak, saya rasa sbb ada perkataan 'reformasi' tu.
    Tu aje komen saya.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...