Jumaat, 18 Mac 2011

Next Malaysian Youtube Star

Semalam waktu tengah search nama wife aku dalam Facebook, terjumpa seorang gadis yang namanya sama tapi mempunyai Musician/Band Fan Page dan orang yang like sudah 12K++. Muka tak familiar tapi dah ada fan yg agak ramai. So aku pun buka pagenya dan cuba view video2nya yang dipostkan di Youtube. Then I go WOW!! This girl so talented! Suara dia memang macam mat saleh. Nama glamernya NajwaLatif, umur baru 16 tahun (Form 4 maybe). So aku tak nak citer panjang lebar, korang leh tengok sendiri some of videonya aku dah play over and over.

NajwaLatif cover This was mine by AJ Rafael (feat. Jesse Barrera)


NajwaLatif cover Speak now by Taylor Swift


Tapi bila dah dengar byk kali, suara and pronounciation cam Justin Bieber pun ada. And then aku rasa dia nyanyi English song lebih sedap berbanding lagu Melayu... Korang rasa macam mana? Kisah ke???

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...