Ahad, 26 Jun 2011

100 CooL People

Pada 26 Jun 2011, blog Ada Kamu Kisah??? telah pun berjaya mengumpulkan 100 orang followers yang sangat COOL. Terima kasih semua sebab sudi melawat teratak aku ini walaupun baru je bertapak dalam dunia Internet ni lebih kurang 4 bulan. Dengan tamatnya Maharaja Lawak maka tamatlah tulisan ulasan2 aku pasal Maharaja Lawak. Walau macam mana pun aku akan continue menulis blog dengan berkongsi segala apa yg aku rasa nak share. Jika ada apa2 cadangan dan apa2 pendapat utk aku baiki lagi blog ini bolehlah berbuat demikian dengan menulis pada kotak komen yer...

You guys best bro/sis!

2 ulasan:

  1. owhh.. cepat naik pelawat kat sini. perkembangan bagus tuhh. Banner iklan Nuffnang tu kalau boleh semua size tu gantung he he. Senang Nuffnang nak shoot iklan kat mana2 banner nanti. Wallahualammm

    BalasPadam
  2. KaWan, ada pelawat2 senyap yg meminati blog ni..
    teruskan menulis..esp yg memberi kecerian, manfaat dan yg baik2 aje tau..

    "bukan 'apa pun tak bole', tapi 'ada yg boleh & ada yg tak bole'.." huhu

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...